Förstärkning 2 maj 2018

 

En affär påbörjas när den är slutförd.

Vi på Infralogic vill skapa långsiktiga affärsrelationer och för oss börjar affären vid faktureringen. Vi är inte intresserade av att enbart flytta lådor och ta betalt för dem utan vi vill även bidra med kompetens och support för våra återförsäljare. För oss är supporten absolut den viktigaste biten i en affär då supporten direkt påverkar ryktet inte bara för inblandade företag men även för produkterna och varumärkena man jobbar med.

För direkt förstahands support kan du maila din kontaktperson eller kontakta oss på telefon 08:00-17:00 vardagar (8-16 fredagar). Gäller din supportfråga hårdvara ser vi helst att du har serienummer samt fakturanummer tillgängligt för vår verifikation.

Vi tar ej emot några som helst returer av produkter som inte har ett av oss erhållet RMA-nummer!

Kom ihåg att skulle det vara bråttom och du behöver support utanför kontorstid, arbetar vi med många utländska leverantörer som har direktsupport i diverse länder och tidsskillnaden gör dig då nytta!

Infralogic tillhandahåller s.k. förstahands support där vi assisterar med de frågor vi har kompetens och behörighet att hjälpa till med. Skulle det behövas eskalerar vi ditt ärende till berörd leverantör för vidare undersökning och beslut vilket ibland innebär lite längre ledtid. Vår målsättning är att ett supportärende skall vara omhändertaget och helst löst inom 24 timmar!

För returnerade produkter debiteras 20% returavdrag. Infralogic tar ej beställningsvaror eller varor med bruten förpackning i retur!

Vår support når du på 08-4452290 eller på Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.